بازسازی آتش نشانی

بازسازی خودرو آتش نشانی
بازسازی خودرو آتش نشانی

خودرو های آتش نشانی یکی از حیاتی ترین ارکان امداد و نجات در حوادثی مانند آتش سوزی و بلایای طبیعی مثل زلزله یا دیگر حوادث پیش بینی نشده میباشند ، خودرو های آتش نشانی به دلیل آنکه خودروهای عملیاتی بوده و در حوادث بحرانی مورد استفاده هستند باید به صورت مداوم از نظر سطح سلامت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند . از آنجایی که خودرو ها به مرور دچار فرسودگی و استهلاک میشوند و با توجه به آنکه خودرو های عملیاتی قیمت بالایی دارند جایگزین کردن خودرو جدید مقرون بصرفه نخواهد بود از این رو بازسازی خودرو آتش نشانی توسط کارشناسان PASMED با هزینه کمتری انجام شده تا خودرو شما به چرخه امداد رسانی بازگردد .

بازسازی خودرو آتش نشانی PASMED

خودرو های آتش نشانی از مهمترین خودرو های امداد و نجات میباشند که ارتباط مستقیم با جان و سرمایه افراد دارند . هرگاه که صدای آژیر آتش نشانی به صدا در می آید این خودرو ها باید بدون هیچ نقص و ایرادی به کمک و نجات افراد اعزام شوند ، از این رو کوچکترین نقص و ایرادی در خودرو هنگام عملیات میتواند اتفاقات جبران ناپذیری را رقم بزند .

 یکی از خدمات شرکت نیما پ آ س بازسازی خودرو آتش نشانی و خودروهای امدادی میباشد ، به منظور این کار ابتدا خودروی شما باید توسط کارشناسان پاس مد ( PASMED ) مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از آن نواقص و ایرادات خودرو به مشتری اعلام گردیده و مراحل بازسازی خودرو شروع خواهد شد .

 

بخش های قابل بررسی هنگام بازسازی خودرو آتش نشانی

به منظور انجام باز سازی آتش نشانی قسمت های مختلف خودرو مورد بررسی کارشناسان قرارمیگیرد که در زیر به موارد مهم اشاره خواهیم کرد :

  • موتور خودرو آتش نشانی ، ایرادات مکانیکی و سیستم گشتاور 
  • بخش های مختلف بدنه ، کابین خودرو آتش نشانی و پارتیشن بندی ها ( مثل : مخزن آب و فوم و . . . )
  • مانیتور آتش نشانی
  • جک های تلسکوپی و بادی ( ماشین های سنگین )
  • کنترل سیستم پاشش آ ب ، پمپ آتش نشانی و نازل آب
  • قرقره هوزریل و . . .
  •  

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نوسازی و بازسازی خودرو آتش نشانی با شماره های شرکت نیما پ آ س تماس بگیرید :

02166174715 _ 02166174721