خودرو آتش نشانی پیشرو پودر پاش

خودرو آتش نشانی پیشرو پودر پاش مناسب استفاده در صنایع ذوب آهن و فولاد با قابلیت پرتاب پودر به میزان 25 متر از دهانه نازل

مشخصات فنی خودرو آتش نشانی پیشرو پودر پاش

PASMED

سیستم پودر خودرو آتش نشانی پیشرو

  • دو مخزن 250 کیلوگرمی
  • 4 عدد سیلندر ازت به همراه رگولاتور
  • مانومترهای مربوطه

اسکلت

  • پروفیل های استاندارد 40×40و 40×60
  • از جنس St 37،
  • پوشش کف از ورق های آلومینیوم آجدار 3 میلیمتر

تجهیزات خودروی آتش نشانی پودر پاش

  • نازل های پودرپاش 
  • شلنگ های پودر

نحوه عملکرد خودرو آتش نشانی پیشرو پودر پاش

PASMED
کلاس پودرهای خاموش کننده حریق 

از ترکیبات پودری می‌توان برای خاموش کردن انواع حریق نوع A , B , C استفاده کرد و در استفاده‌های عمومی معمولا از این ترکیب مواد خاموش‌ کننده حریق استفاده می‌شود . به این ترکیبات پودر شیمیایی گفته می‌شود و با پودر خشک یا Dry Powder متفاوت است .

از پودر شیمیایی برای اطفاء حریق دسته‌ی A استفاده می‌شود اما از آنجایی که این پودرها اثر سردکنندگی کمی دارند و با ریختن روی مواد ، کالاها و تجهیزات از خود اثر به جا می‌گذارند اغلب به دلایل اقتصادی استفاده از آنها توصیه نمی‌شود ؛ مگر اینکه استفاده از آب محدودیت داشته باشد . بعلاوه برای حریق دسته‌ی A ، اگر آتش در عمق مواد سوختنی نفوذ کرده باشد کارآیی پودر بسیار کم خواهد بود . ترکیبات بسیار ریزی که با نام تجاری آئروسل پودری معروف به DSPA نیز در این دسته قرار می‌گیرد

شیوه‌ی عملکرد پودرهای خاموش‌کننده حریق

پودرهای شیمیایی را روی حریق می پاشند و باعث پوشش آتش و جلوگیری از تماس با اکسیژن به آن می‌شوند . عملکرد پودرها به عنوان یکی از مواد خاموش‌ کننده حریق بر روی سطح حریق است و آتش را به صورت سطحی خاموش می‌کنند . به همین خاطر استفاده از پودرها برای خاموش‌کردن حریق‌های عمقی که اغلب دمای بالایی نیز دارند ، توصیه نمی‌شود .
پودرها معمولا در دمای بالاتر از 60 درجه‌ی سانتی‌گراد پایداری کافی ندارند و امکان چسبیدن آنها در محفظه‌ی کپسول زیاد است .

PASMED

خودرو های آتش نشانی پیشرو بر اساس سفارش مشتری قابلیت اجرا بر روی شاسی های مشابه و هم ردیف را دارند

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ، تجهیز و سفارش خودرو آتش نشانی پیشرو با ما تماس بگیرید : 

02166174715  _  02166174721